70 gün önce kürtaj oldum 1 hafta 10 gün kadar kanamam oldu daha sonra hiç adet olmadım
Şuan tarlusal kullanıyorum rahim duvarı 5.5 idi
Tarlusal kaç gün kullanılmalı 5 denildi diye hatırlıyorum ama ilaç 6 günlük
Bi de tarlusal sonrası hemen adet olunuyor mu