Devlet hastahanesi kontrolünde gebeliğim ilerliyor ve sancı olmadan sezeryana alamayız diyorlar. 38 haftada alınması gereken bebeğim 40 haftalık olmasına rağmen henüz alınmadı. Hala sancı bekliyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu bebeğiniz sağlıklı bir şekilde doğdu mu acaba ?