Esmaakgun0415 Arkadaşlar merhaba ben 37+2 gebeyim bebegin kafası küçük dedi doktor kolu bacağı falan herşeyi haftasına göre uyumluymus ama kafası 35 haftalikmis böyle bı durumla karsilasan var mı kötü bı şey mi
HilalAsel4364 Esmaakgun0415 benim de 2. kızımda kafası küçük demişlerdi. Üstelik detaylı ultrasonda fark edildi. gittiğim bütün doktorlar küçük dedi 3 hafta küçüktü bpd si. Doğdu vücuduna göre normaldi kafa ölçüsü. Belki pozisyonundan dolayı yanlış ölçtüler bilemiyorum.