anethole 4 haftalık gebeyim. Sabahları özellikle elim ayağım boşalıyor midem açlıktan kazınıyor ama iştahım sıfır hiçbir şey yemek istemiyorum. Normalde çok iştahlı biriyim. Hastayken bile yerim 😅 Sizde de iştahsızlık var mı? Neler tüketiyorsunuz
Zhrcyl Ya bende de aynısı ikinci gebelik 5+4 çok acıkıınca mecbur doymak için yiyorum ama en sevdiğim yemekleri bile yemek istemiyor canım normalde de siz gibi iştahlıyım