__Kubracik01__ Kizlar 38.haftaya girdim bebis geçen hafta ultrasonda iyiydi merak ettiğim ara ara titreme oluyor titreşim modunda kalmis gibi😀kısa sürüyor ama bu iki gündür gün içinde biraz arttı var mi yaşayan cocugum naoiyor çok merak ediyorum 😀😀
ozge0mom 29 haftalık gebeyim benim bebeğimde titriyor resmen karnımda telefon unutmuşumda titriyor gibi 😅