Tugsem81
Arkadaslar aranızda bu hastanede dogum yapan yada memnun kalan varmı sehır dısından gıdıcem bebgımde oldukca rısklı sıkıntılar var dogum açorda olucak nasıpse skolyoz ve spına bıfıda var bırda bacagında ıve donukluk var dogar dogmaz amelıyat olacak bılgınızvarsa yardımvı olurmusunuz