ezgi3452 Kızlar ben zaten olmam gereken kilonun üzerinde hamile kaldım. Sizler bu durumda neler yaptınız? Sadece bebeğin kilo alması bizim almamamız hatta biraz vermek için neler tükettiniz? Ya da hafif yürüyüşler falan yardımcı oldu mu?
cheff ezgi3452 22 haftalık olduk 5 kilo aldım bende almamak için sağlıklı beslenmeye calisiyorum tatlı karbonhidrat tüketmiyorum
Mavro Kesinlikle oldu. Kendime bir diyetisyen buldum. Diyet yaparak ilerledim. Bol su tükettim eğer doktorun izin verirse yürüyüş plates yap.