Hbsanneoluyo Kızlar bebek bugün durmadan toplanıp duruyo karnımda komşular inmiş dediler hafif sancım var ama abartılacak gibi değil belim çok ağrıyo bide bugün çarşıya çıktım geldim eşofmana kadar ıslanmışım İdrar değil Akıntım da artmıştı son bir haftada ama sadece çamaşırım ıslanıyodu Yani kızlar sancım çok çok yok ama bebek toplanıp duruyo durmadan napıyım bilmiyorum sancımı artmasınımı bekleyim Bide Bulantım var sabahtan beri ama çok fazlada yedim Kızlar napıcam bilmiyorum içime Bi korku düştü çok farklı şeyler hissediyorum çok garip napym bekleyim mi gidiyim mi bilmiyorum 😭😭😭😭
Esrefiblue Hbsanneoluyo suyun gelmiş olabilir canım kesen yırtıldıysa hem bebeğin suyu azalır hemde vakit kaybedersen enfeksiyon kapabilir. Doktoruna gitmelisin.. bilmiyorum başka bilgisi olabilen var mı ama ihmale gelmez böyle bir sey.
OgretmenEva Hbsanneoluyo gelen ıslaklığın suyunuz olma ihtimali çok fazla doktorunuza haber verip hastaneye gidin su değilse eve gönderir büyük ihtimalle sancın artıp da gel diye ama suysa riske atmak istemez
Hbsanneoluyo Aysktr eşim var sadece o da inanmıyor bugüne kadar fazla doğum provası yaptım galiba inanmıyor yani 😂ay yalancı çobana döndüm evde doğurmazsam iyi
Hbsanneoluyo Esrefiblue sadece eşofmanı ıslattı yani Bi çay bardağı kadar en fazla bebeği etkilermi sence eğer suysa
Gazize Esrefiblue Hbsanneoluyo suyun gelmiş canım vaktin tmm bence zaman kaybetme doktoruna git hemen fikir değil icraate ihtiyacın var
Aysktr Hbsanneoluyo 😂😂 O sen kapıdan çıkarken mecbur gelicek seninle sen kalk git hastaneye durma evde suyun ise tehlikeye sokma kendini de bebeğinide allah bi avazda kurtarsın inşallah 🌸
Hbsanneoluyo Aysktr çok kararsızım komşumun aradım boşuna gitme şimdi sancın artınca git diyo çok kararsızım Yani gece giderim zaten de
OgretmenEva Hbsanneoluyo gidin ki içiniz rahat etsin korkmayın minik meleğinize kavuşmaya çok az kaldı diye düşünün rahatlatın kendinizi Rabbim kolaylık versin 🙏🏻
Denizgumuskaya Hbsanneoluyo oyy canm benim sakin ol bi önce bulantı kusma 🤢 açılma belirtisi sancın çoğalınca git bence hastaneye yoksa almıyorlar
Sblbrkn Hbsanneoluyo bende 38+3 deyim 2 cm açıklığım vardı 3 gün önce bugün hafif bel ve kaşıkta ağrı hissediyorum akıntım fazlalaştı ama ağrılarım çoğalırsa gitmeyi istiyorum bakalım ne zaman sıklaşacak