Arap isimleri de dahil yabancı isimlere ben de karşıyım ya sonuçta Arapça isim koymanın Allah katında ekstra bi sevabı ya da değeri yok.Önemli olan anlamlı isimler koymak bu yüzden herkesin kendi kültürünü yaşatması gerektiğini düşünüyorum kesinlikle Türkçe kökenli olmalı o yüzden 🥰