Cnsmv awox çok güzel bı testti bende çok kullandım hep negatif çıkıyordu kuruma çizgisi hiç görmemiştim.ama artık onu da bozdular her test yalancı çizgi çıkarıyor.verilen paraya mi aciyalim kırılan umudumuza mi yanalım bilemiyorum..sen yinede test yapınca idrar tamamen ilerledikten sonra çıkan sonuca odaklan.bi kaç dk sonra çıkan sonucu onemseme.cunku hamilelik varsa anında pozitif çıkıyor.benim testimde silik mesela sevinemiyorum.kesin kuruma çizgisi diyorum .yarın sabah bidaha yapacam test.adet olmazsam tabi