1Sevval1 Kızlar bende temmuzun 10 da doğum yaptım 2. Çocuğum başvurum onaylandı gözüküyor yani ben ödeme alabilecek miyim
Gulcan0643 1Sevval1 7 temmuzda doğum yaptım benimde başvurum onaylandı 144ü aradım bugün Ağustos sonu yatar dediler