yysmnn Ciceklerrrr yeter çok bile zaten önünüz kış biraz daha kalın battaniye alırsınız ben ekimde doğum yaptım iki müslin battaniyem vardı iki tane daha kalın bir tanede daha kalın vardı iki tanede penye battaniyem vardı yeterli geldi
3_bebelianne Ciceklerrrr bizde 2adet müslin 2adet ince örtü 3adet ince battaniye 3 adet kalın battaniye var müslin yeter ince örtü ince battaniye kalın battaniye alın almadıysanız