Tamammyeterr ug_fa-3diplomalianne benim ilk gebelikte de 11. Haftaaq yaptılar bebeğim küçük olduğu için tekrardan gidip gelemem dolmuşla o yüzden sordm haftaya gidiym en iyisi
ug_fa-3diplomalianne Tamammyeterr yok canım sıkıntı olmuyo önemli olan burun kemiğini görebilmesi ense kalınlığını ölçebilmesi doktorun iyi olsun zaten gerisi kan tahlili falan çok da bişey değil istatistiksel sonuçlar