Ciciii adet geçikmesi o kadar çok yașadim ki…5 yil bizde denedik olmadi sonunda tüp bebek tedavisi için baş vurduk bir ay ara verdim her şeye kontrol amaçli doktora gitmem gerekiyordu ve adetim bitdikten bir hafta sonra gitmemi söyledi doktorum, ben adetim olmağini beklerken yine geçikme yaşamiştim tam 2 hafta geçikmem vardi ve benim resmen umrumda değildi yani o kadar negatif görmüştüm hiç test falan yapmadim, sonra doktorum aradi gitdim yanina kontrol etdi ve 6 haftalik hamile olduğmu söyledi ben ve eşim şok olduk resmen hiç beklemiyorduk birden olmuştu🥹şuan 3yaş7 aylik çok şükür☺️ve ben bir düşük yaşadim sonra tedavisiz yeniden iki defa hamile kaldim🤭Rabbim isteyen her kese versin sizi de tez vakitde sevindirsin inşAllah🤲🏻🤲🏻Allahtan umut kesilmez canim