prvn99 Bugün devlet hastanesine gittim hiç açıklayıcı konuşmadı sıvı görünüyor dedi kese oluşmaya başlamış dedi gösterdi sıvı neden oluşur soramadım stresten kan istedi tekrar beta ya bakacak
Elovee prvn99 aşkım önce bebegin kesesi oluşuyor sonra bebek oluşmaya başlıyor. Şuan bir hamilelik var ama bu dediklerim oluşmadan da kimseyle paylaşma bazen boş gebelik olabiliyor diş gebelik olabiliyor