gozbebeklerim2 7+4 haftalığım inanılmaz bir mide yanmasi bulantısı tatsızlık var sakız çiğnemek biraz midemi rahatlatıyor bildiğiniz midenizi rahatlatan vs yiy çekler olursa lütfen önerin 🌸✨
gozbebeklerim2 Leontiine canım patatesi bı karartlişım kizartmasini özelikle görünce çok kötü oluyorum:((
Leontiine gozbebeklerim2 kızartma yeme şuan canım hatta hiçbir şeyin kızartmasını yeme sadece haşlama yiyebiliyorsan o kadar
gozbebeklerim2 Leontiine canım inan herşeyden o kadar tiksiniyorum 1 haftadir bir gram yemek yiyemiyorum doğru durust üstüne üstlük midem çok bulanıyor koku hasasiyeti var :(((
elifcnz gozbebeklerim2 bende öyleyim 12 haftam bitiyor bir haftadır hem iştahsızlık hem bulantı mahvetti
Leontiine gozbebeklerim2 çok iyi anlıyorum seni benim 15. Haftada geçti inşallah senin daha çabuk geçer