Ummugul98 18+1 deyim mantar tedavisi gördüğüm halde geçmeyen bir mantar sorunum var en son fitil kullandım ama üstüne bir hafta geçmiştir süt kesiği şeklinde beyaz parçalar gelmesi normal mi?