Merhaba 12 haftamı bitirmek üzereyim. Bulantılarım oluyodu ama son bir haftadır istahsızlıkta eklenince cok zorlanıyorum. Dahiliye doktorum tiroid değerlerim biraz yüksek cıkınca ilaç başladı. Aslında ondan sonra arttı gibi. İlk üç ayında kilo veren var mı? Prilam kullansam mı şimdiye kadar hiç kullanmadım