Kızlar 1 hafta oldu geçmedi önceden bu kadar kaşınmıyordu şimdi daha çok kaşınıyor sizce ne olabilir tam da göğsümün üst kısmında doktora sa geçer diye gitmedim ama dayanamıcam bu gidişle başına gelen var mı daha önce hamile olduğum için de endişeliyim