Zhlcnr Kızlar meraba 20 haftalık gebeler bebegın hareketlerini alt pelvıksın hemen ustunde hıssetıgınız oluyormu doktor kontolume daha var netten baktım orda hıssrtmek ıyı degıl fılan yazıyor sızlere sormak ıstedım
2prenses_masal-oyku Zhlcnr alakası yok canım arada bir benimkide öyle alttan dokunuyo vuruyo bişiler yapıyo hiç bi sorun yok süreklide gidiyodum ama altta hissediyoeum demedim hiç bu normalmiş zaten çok takılma nete yoksa kanser çıkarsın 😂
Aysktr Zhlcnr 25 ve 27. Haftalarda pubik bölgesinde hissediyordum doktora sormuştum normal demisti ama sanki haftan erken net bebek hareketi hissettiğinden emin misin
Deletedmom133 Zhlcnr bu konuyu daha dün konuştum doktorla bir sıkıntı yok aşağıda olmasından keyfi yerinde dedi 😀
ikinciprensimgeliyor Ben 22 haftalik hamileyim.bende gobek altimda hissediyorum hep.doktora sordum 2 gun once kontrolde.daha cok kucuk ordan tepki vermesi cok normal dedi.saglikla alalim kucagimiza insallah
Zhlcnr ikinciprensimgeliyor ınsallah canım bende bazen göbek altı bazen böyle tam o kemıklı bolgenın ustunde korktum Rahım kısalmasımı oldu fılan dıye
Zhlcnr Deletedmom133 ay sagol canım bende kontolde daha net vurmuodu böyle sormadım uç hafta sonra kontrolum kardeısmın kötü bır gecmısı var bırden rahım kısalmasıyla ılgılı korktum bende
Deletedmom133 Zhlcnr insan tedirgin oluyor bende burada öyle çok şey okudum ki her şeyi sorar oldum artık
Zhlcnr Mucizemiz4735 benım ıkıncı gebelıgım canım ondan dolayı 19 haftadan berı hıssedıyorum ılk gebelıgınse normal
Oges Zhlcnr benimde öyle aşağıya doğru yatıyor kollarını bacaklarını vuruyor aşağıtya doğru onu hissediyoruz normal yani sıkıntı yok
Zhlcnr Mucizemiz4735 arada oluyor canım telaş etme saglık ocagında kalp atışı dınlenebılıyo ordakı ebeden Rıca et duymazsam doktora gıdıcem dıye bende ole hıssettmedım bır gun saglık ocagına Rıca ettım sagolsun baktı
Zhlcnr Mucizemiz4735 ay dogru evet kadın Doğum acıle gıdebılırsın ama devlet hastanesı bugun hıc oynamadı deyınce hemen bakıyorlar ıcın ıcını yıyecegı gıt bakmamazlık etmıyorlar ben panık olarak hepsını deneyımledım😂