vanilya_kokusu sirius8 az önce geldim hastaneden dedi kese çok güzel oluşmus dedi rahim ve yumurtalıklar da çok güzel dedi kalp atışı için 1 hafta sonra
sirius8 vanilya_kokusu ayy hadi sağlıkla al kucağına , şimdi profilinden baktım ilk hamileliğimde alt ast değerleri benim de yüksek çıkmıştı başlarda , sonra düzeldi ama dahiliyeye göndermişti . Çok önemsiyorlar bu durumu ihmal etme canım
vanilya_kokusu sirius8 inşallah düzelir benimki de ya 🤦🏻insan ister istemez endişe ediyor cuma günü tekrar kan vermeyi düşünüyorum inşallah dusmuş
sirius8 Slmcnmyeniben Tm canım sağolasın regl takvimi-adet takvimi . Pembe bi ajanda üzerinde çiçek resmî var
Betulceeblog Lütfen benimkine de bakabilir misiniz ? En alttaki akşam yaptım acaba çatladı mı bilen yorum yapabilir mi ? Koyuluğu az geldi sanki
sirius8 Betulceeblog canım t c den daha koyu olacak diye biliyorum ama pik için acaba bu da sayılıyor mu yorum yapayım da üste çıksın
Betulceeblog sirius8 Evet daha önce yaptıklarım daha koyu oluyodu bakalım yarını bekliyorum nasıl çıkacak