smoms ben hiç memnun kalmadım 😅 barış bozaya almıştım ikili için kendisi bakmadı suratsız bir asistanı vardı 😪 daha önce kayıp yaşadığım için endişeliydim haliyle kalbini attığını söyler bi insan yada dinletir ağlıcaktım nerdeyse sordum kalbi atıyor mu diye yarım ağzıyla hı hı dedi, ama barış bey gerçekten iyi o sırada başka bi hastanın rahatsızlığı ile uğraşıyordu ve baya ilgiliydi ben bidaha da gitmedim zaten perinatolojiye gerek yoktu