Terlikpijama bi doktor annelerin sırt üstü yatarken kalp çarpıntısı nefes daralması yaşadığını o yüzden yatılmadığı söyledi bebeğe bi zararı olduğunu düşünmüyorum bende arada yatıyorum zaten zamanı geldiğin sırt üstü yatmaktan rahatsız olucaksınız gerçekten nefesi daralıyor insanın o yüzden yatış pozisyonuna bu kadar takılmayın, ama e bebekte hamile yastığı var göbeği ve beli destekleyen ben onu kullanıyordum hafif belimin arkasında yükselti olduğu için tam sırt değilde yarım sırt yatıyordum iyi oluyordu onu dene istersen zaten ilerdeki haftalarda o yastık baya işe yarıyor