Irmakdkm Kızlar boğazım kuruyo acıyo ve sürekli öksürme hissi geliyo ıhlamur içtim iki bardak limon ile yok yumuşamadı nabcam ben burnumda tıkalı soğuk içtim mide yanmam için ondan oldu sanırım 😞 helppp
Yasemincifci Irmakdkm burun tıkanıklıpı için tuzlu su cek boğaz ağeın içinde tulu suyla gargara yap canım iyi geliyor
Emine_Karakus Irmakdkm zencefille çay yap canım birde balın içine karabiber koyup ye boğazları yumuşatıyor
Elaaaaaaa Irmakdkm eğer gebelik varsa ıhlamuru önermiyorlar bende ilk aylarda içmiştim rahimde kasılmaya neden oluyormuş onun yerine karbonatlı suyla gargara ve limonlu ılık su bal önermişti doktor
meleklerim3757 Irmakdkm Midende yanma varsa o yangı bogazıda yakıyor ve öksürtüyor rennie duo şurup var ben onu iciyorum biraz olsa fayda ediyor
Derin-toprak Gebelik varsa ilk 4 ay ihlamur ve zencefili önermiyorlar 2-3 saat ara ile bir tatlı kaşığı hakiki balı boğazında bekletip yutabilirsin ben ancak bal ile çare buldum
Irmakdkm Derin-toprak dün acilde serum berdiler daha önce kendi doktorumun verdiği antibiyotik verdi ama içmedim daha içmedende geçiceğe benzemiyo ama 7.5 aylığım
Derin-toprak Irmakdkm benim kronik faranjitim var bana iyi gelmişti tabi hastalığın ilerlemiş olması ile de alakalı rabbim şifa versin bol bol dinlenmeye çalış 😞
Baby_is_loading Irmakdkm mutlka ic.sonra iltihaplar ve cok kotu olur Ben 3 gundur serum takiyorum.zR zor ayaga kalkip cay dokuyorum kendime.cok kotu bi virus yaaa .(( dogumada 10 gun kala boyle olmasi