Benim eşim doğuma girecek bu konuda bilgi eksikliği var diye düşünüyorum, ya da bizim hastanemiz de şöyle ; doğumun ilk kısmı atlatılıyor, bebek gelirken baba içeri alınıyor zaten annenin baş kısmında baba yani alt tarafta bir şey görmüyor, bebeğin çıkışına şahit oluyor , Sonra fotoğraf çekimi vs bitince baba da odadan çıkıyor doktor anneyi toparlamaya devam edip işlemi bitiriyor