@Mrvztrk ayyy bende aynı durundan muzdaripim kızlar ama üzgünüm ki yapacağımız hiç bir şey yok. Gebelik sonunda geçeceğini, hormonların değişimden ötürü oluştuğunu biliyorum.
Doğum sırasında yüzünüzü saçlarınızla silin. Belki batıl inanç gibi gelecektir sizlere ama etkisi oluyor bence. Eskiden öyle yaparlarmış. Ablamdan biliyorum. Yanakları alnı hep lekelenmişti annem söylemişti doğum sırasında aklına geldikçe saçlarınla yüzünü sil diye. Ablam doğum sonu geldiğinde yüzü gerçekten açılmıştı lekelerin ve sonra 1 hafta 10 gün içinde tamamen kayboldu.