ebrununikizleri Kızlar acil bakarmısınız bebek hareketlerini dün akşama kadar aşırı az hissettim. Çok cılızdı böyle kalp atısı gibi bugünde hala hissetmedin normalde elimi karnıma vurduğum anda tekme atar gitmelimiyim doktora
SuEr_Tu1512 ebrununikizleri Tatlı birşeyler yiyin, duş alın, karnınıza bulaşın hâlâ hareket etmezse bi doktora gidersiniz
020525 ebrununikizleri ben 32 haftalığım dün onu yaşadım hastaneye gitmek için evden çıktım ayakkabılari giyerken tekme.atti. duş al ılık soğuk su iç soluna yat bakalım biraz. Yüksek seste müzik dinle
ageuy1-2 ebrununikizleri canım bende 22.haftada bunun için acile gittim çık şükür bişey olmadı eğer kendini çok yorduysan hareketleri çok azalıyor. İçin rahat etmezse git görün
zeynepckmm Bebekler bu dönemde günlerini 18 saat uyuyarak geçirirmiş belki çok ayakta kaldınız bı dinlenin tatlı biseyler yiyin sol tarafiniza yatıp bide öyle bakın 🌸
Fuunndaaa İhmal etmemelisin benim bu konuda acı bir tecrübem var, kadın doğum acile gitsen bakıyorlar zaten hemen
Kamiy Merhaba hanımlar ben 17+3 deyim hala hareketlerini hissetmedim normal mi herkes hisetmen lazım diyor
ageuy1-2 Kamiy çok normal bende 19-20 haftalarda hissettim minik minik tam düzene girmesi 23-25 arası oluyor