Göğüs ucum olmadığı için silikon uç ile emzirmeye başladım bebeğim 19 günlük başka bir silikon uç bile kabuk etmedi alıştığı şekilde emmek istiyor. Çenesi güçlenince göğsümü direkt veririm diye düşünmüştüm göğüs ucu olmasına gerek yok diyolar çünkü. Ama silikona alıştığı için ağlıyor. Bu şekilde silikon uç ile başlayıp sonra göğsünü direkt verebilen var mı?