fatmanur12390 Ciceklerrrr ben 37+0 da dogum yaptım doktorum mete sucuydu riskli gebeliklere bakıyor çok memnun kaldım
Ciceklerrrr fatmanur12390 benimde doktorum mete hoca peki eşiniz girebildi mi yanınıza odada kaç kişi kaldınız
Ciceklerrrr fatmanur12390 bende çok memnunum ama eşimin yanımda kalmasını çok istiyorum o güç veriyor bana yanımda kalabilir mi acaba