Almiraelif Arkadaşlar okadar kararsızım ki 35 haftalık hamileyim sizce devlettemi doğum yapmalıyım özelde mi ? Devlette süsleme yapamıcam yanımda kimse olmıcak nasıl davranıcaklar bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz?😔😔
RecebinEsrasi Almiraelif bende önerileri bi dinleyim 29+4'üz bizde hala kafamda bişeyler oturmadı🤷🏻♀️postun yukarda kalsın kuzum😊
GlZngin Almiraelif ben d ayni. Hem özel hem devlet e gittim . İki dr da iyi. Hafta devlette ki daha iyi ; ama adamın başı çok kalabalık. Neyse düşündüm epey gönlüm özeldekinde yapmaktan yana çünkü devlette de özel de de hastahane de yattım bu süreçte. Odan tek kişilik değil , eşim serbestçe gelemiyor. Yanında yatanın ki de keza. Misafir geliyor sığamıyorsun. Oda vs süsleyemezsin . Biraz da hijyen eksikti benim gittiğim yerdekinde . Durumum şu an elveriyor o yüzden özel diyorum şu an için
Polo Almiraelif yani özelde takip edlmişsin devlet nie Ha maddi açıdan sıkıntı varsa sorma bile bize Çünkü nerdeyse herkes özel dicek Maddi açıdan sıkıntı yoksa devlette ne işin var
Mimnak Takibinizi yapan doktor kimdi? Özelde mi devlettemi takibini yapam dontor kimse dogumunuda o yaştırsın bence
Deletedmom133 Ben devlleteyim bende kararsızdım ama o çocuk oraya geldi mi öyle yada böyle çıkacak özele gidip pişman olanda var benim tanıdıklarım pendik devlette yaptı memnun oldukları için ben hep devlete gittim bakalım sorun yazsamzsam devlette devam
Almiraelif Deletedmom133 bende öyle düşünüyodum ama burda gecen doğuhabeye gittim rahatsızlanmıstım bana bi ters davrandılar korktum resmen 😔
Deletedmom133 Almiraelif anladım bazen oluyor işte devlette günde 50 oraya 200 300 insan geliyor her şeyin hayırlısı açıkçası 3 4 bin vermek istemiyorum da yani hatta belki daha fazla
Sedahatice Ben kızımı devlette Doğum yaptım çok ilgilenmişlerdi şimdi allah izin verirse oğlumu da devlette yapacagım
Deletedmom133 Almiraelif burda 2 2 buçuk arası ama değişiyor işte verilir verilmez değil ama ben şuan gittiğim yerden memnunum doktorum iyi her şeyi konuşuyoruz özelde gibiyim yani
GlZngin Polo küçük yerde ve skntlı hamilelik geçiriyorsa her 2 dr da takip yaparak kıyaslamak istemiş olabilir benim gibi. Hatta ben +3. Dr a perinatolog a da gidiyorum. Bazen ne yapacağını şaşıracağım durumlar ortaya çıkabiliyor.