glbrn48 Merbaha arkadaşlar benim 2 buçuk aylık bebeğim var ve bıynunun altında beyaz kabarcıklar oldu gıdısı da var biraz e malum havalarda çok sıcak terliyor sanırım ondan oldu ama bn naslgeçireceğimi bilmiyrom başına gelen bilen varmıdır?
dilaradoyan glbrn48 bizdede oldu. Sık sık yıkıyorum, banyo sonrası gül suyuyla silip pişik kremi sürüyorum. Biraz hafifledi böyle
glbrn48 3_bebelianne siz ne yapıyorsunuz ben yıkıyıp kurutup mustelanın pişik kremini sürdüm ama işe yararmı bilemedim
3_bebelianne glbrn48 yıkayamıyorum maalesef göbek bağı düşmedi daha doktorda tamdüşmeden yıkama dedi siliyorum her yerini ılık su ile 🤷♀️ krem vesaire yazmadı