Yenianneadayii Bebeği gördük yolk sacı gördük kalp atışı için haftaya gideceğim ama 3,5 cm civarında kist olduğunu söyledi doktorum başına böyle bişey gelen var mı?
s2121 Yenianneadayii bana da 8 haftalıkken kontrolüm de kistin var demişti ama çocuk bununla besleniyor korkulucak bişry yok demişti başka bir doktora gittim sonra kist hakkında bişey söylemedi eğer içine sinmediyse doktorun değiştir tek bir doktorla kalma derim
Leontiine Yenianneadayii bende normalde kist yoktu gebelikle birlikte oluştu kesenin hemen yanında çok önemsiz ve basit diye açıklamaya yapmıştı doktorum sonra bebek büyüdükçe kist küçüldü. Önemsiz kistlerdense sorun olmaz canım doktorun daha iyi bilir
misafir4578 Yenianneadayii Yumurtalık kisti mi bende hafif hafif Ağrı’da yapiyordu hatta o sizin hangi yumurtaliktan yumurtladiysaniz o tarafta olusuyormus ve ilk donemler bebeğin tutunması ve rahim için lazım olan progesteron u salgılayan kist ilk 3 aydan sonra dağılır bu olmazsa bebeğin düşer demişti doktorum ( acibademde proftu) boyu sizinki kadardı ani hareketler yapma zıplama takla atma hiç bişey olmaz dedi sonra kayboldu tabi kendide agrisida takip ettirin 12. Haftadan sonra doktorunuza kist vardı durumu ne diyebilirsiniz ☺️
Yenianneadayii Yakamoz20 öylemi doktoruma sordum sıkıntı olmaz olsada alamayız kisti dedi ama geçer falan demedi kafama takıldı
Yenianneadayii s2121 doktorumu seviyorum aslında daha önce kist ameliyatımı ve ilk kızımın doğumunu yaptıran aynı doktor sadece bu konu hakkında açık bilgi vermedi haftaya cumartesi randevu aldım tekrar soracağım
Yakamoz20 Yenianneadayii benim doktorum demişti hamilelikte çıkar bu kist kendiliğinden olur gerçekten öyle oldu hemen eridi gitti sorarsın doktoruna
Yenianneadayii misafir4578 aaa çok ilginç ya gerçekten soldan yumurtlamıştım yumurta takibi yapıyorduk kistte solda