Ben yaptırdım doktorum ense kalınlığı normal 1.5 milim dedi ama burnu haftasına göre kısa küçük dedi test sonucu %80 iyi geldi yeşil alandayım büyük ihtimal genetik diye düşünüyorum anne tarafımın burnu hep küçük eşimin de küçük bir burnu var zaten pazartesi de detaylıya gireceğiz bir sorun çıkmaz diye umut ediyorum