Ayseherr Transfer sonrası 7.günümdeyim kızlar sizce var mı [https://mutluresim.com/images/2025/07/28/XQcIQM.jpeg](https://)
Fuunndaaa 7 gün kanda bile çıkmayabilir kana daha yeni karışıyor, bence iki üç gün bekleyin 9. Günde kanda çıker tabi embriyo 5. Gün embriyosu ise
Fuunndaaa Ayseherr fotoğrafta çok belli olmuyor biraz karanlık resim orda belli oluyorsa kanda hayli hayli çıkar içim rahat etsin derseniz acile gidin kan verin isterseniz
Ayseherr Fuunndaaa [https://mutluresim.com/images/2025/07/28/XAzWmG.jpeg](https://) canım bak burda daha belli sanki