Lolo21 Merhaba 28 haftalık hamileyim artık çok zorlanıyorum yürümekte çalışıyorum işe gelmekte zorlanıyorum evde uyuyamıyorum gece çok kalkıyorum 6 kere en az lavaboya gidiyorum hep halsizim sizde böyle misiniz kolumu kaldıracak halim yok bel ağrısı fena halde
erikarpuz Lolo21 merhaba eve ben de dün 28 oldum sabah uyanmak aşırı zor geliyor çalışmak zor Allahtan masa başı çalışıyorum hu sefer de ayaklarım şişiyor akşamları salata ve meyveden başka bisey hazırlayıp yiyemiyorum 😒 bi de 37ye kadar çalışacağım ya nasıl olacak bilmiyorum hep yatasım var hep uyuyorum aynı şeyler yani😥
Minikeller38 Lolo21 30 haftalık bende aynıyım uykularım artık yok sağa sola yatmaktan çürüdüm resmen bel ağrım kasık ağrım oluyor biran önce 8 haftam gelsin hemen .
SuEr_Tu1512 Lolo21 Yarın 26 olucaz ama aynıyım. Geceleri zor uyuyorum, geçen haftalarda geceleri sürekli uyanıyordum. Şükür 2,3 gündür 1 kere tuvalete kalkıyorum, sıcak basıyor, halsizlik, yorgunluk üstümden gitmiyor ve yürümem ağırlaştı 😕
MadameHappy34 Lolo21 Değerlerinize baktırdınız mı? Bende çok fazla yoruluyorum ve belim ağrıyor çalışmiyorum ama evde 27 aylık oğlum yeteri kadar yoruyor ve demirim 9 çıktı 1 haftadır vitamin kullanıyorum bir tık daha iyiyim.Gece uyuyamadığımı söylediğim de magnezyum yazdı eskiye göre yine aynı şekilde dha iyi uyuyorum.
Lolo21 erikarpuz gerçekten bende napacam bilmiyorum gece uyuyamıyorum sabah kalkamıyorum ayaklarım sis aynı şekilde masa başı bende 37 kadar gelmek isterim ama sanmıyorum gelebileceğimi
Songulblt Bende aynıyım sağdan sola donebılmek ne büyük lütufmuş dedim eşime geçen gün gece bende çok tuvalete gıdıyorum ve yoğun bı sekılde akıntı mi çiş mi suyum mu bılmıyorum gün ıcınde mutlaka gelıyo başına gelen var mı
Songulblt Lolo21 göründüm ultrasonda bı tık azalmış su dedi az mı içiyorsun dedi yok dedim o zaman kendını yordun dedi evet dedim nıtrezenlı test yaptı negatif geldi 10 gün sonra kontrolde su gayet ıyı dedi ışgınc bı sekılde anlayamadım haftaya başka bı de görüncem
Lolo21 erikarpuz valla ben şimdi gelemiyorum 37 ye kadar beklersem mahvolurum ve zaten iş stresinden erken doğururum
Lolo21 MadameHappy34 baktırırdım tüm değerlerim çok düşük çıktı b12 iğne verdi 5 tane vitamin verdü kullanıyorum halsizlik yapıyor
vaveylamom Lolo21 29. Haftadayım bebek hareketlerini şok aşağıda hissediyorum. Dünden beri. Özel bölge civarlarında. Normaldenkarnımda hissederdim. Eşimin işten gelmesini bekliyorum hastaneye gitmek için :/