sinemmss AnneeeG1 Hayırlısı olsun inşallah kan testi sonucunuzu öğrenince buraya yazın inşallah gebelik vardır 🙏🏻👼🏼
AnneeeG1 @Dadas @Kahvedelisi mm_m954 Kızlar ultrason dan şuan bakılsa belli olur mu en son yumurtlama 16 Temmuz da olmuştu
mm_m954 AnneeeG1 hayır olmaz daha ben bile ilk gebelikte kırmızı çizgide bile altlan zor gördüm oda nokta Gibi bişe vardi
AnneeeG1 @adatuna canım biliyorsundur beni bugün kan vermeye geldim ultrason dan bakıldı hiç bir şey görünmedi bugün yumurtlamadan sonra 12. Gün kese oluşmuşsa gözükürmüydü bide rahim duvarım 19 mm idi kan verdim bekliyorum
aycicek_ AnneeeG1 merhabalar inşallah pozitif sonuç alırsınız ama şu an görmeniz mümkün değil keseyi hamilelik varsa muhtemelen bir hafta sonra anca görünür
adatuna AnneeeG1 kese için daha çok erken canım 1-2 hafta geçmesi gerek :) inşallah kanda çıkar gebelik
AnneeeG1 aycicek_ öyle rahatladım ki anlatamam çok korktum ya 🥲neyse kan verdim zaten rahim duvarı kalınlığım 19 mm idi sizce normal mi gebeliğin tutunması için
Mihrasina_ Dua et inşAllah vardır rabbim o sevinci bana dün yaşattı sende yaşarsın inşAllah bende 11 Temmuz yumurtlama idi ama 21 temmuzda kanda 0.2 idi 27 sinde 80
AnneeeG1 Mihrasina_ aaa ne güzel bir mucize rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah canımın içi dualarına beni de ekle olur mu 🥹🌸
AnneeeG1 sizdenbiriyim rabbim inşallah o güzel haberli sanada yaşatır banada bizim gibi isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🥹♥️💐
AnneeeG1 adatuna inşallah canım içim rahatladı yeminle ya rahim duvarı kalınlığı iyi mi tutunması için 19 mm dedi