Günaydın kızlar 28+2 olduk bugün.Dün biraz annemle yürüdğk ben sonra yarı yolda işkence çekiyor gibi hissediyordum resmen havada sıcak akşam çıktık ama yyinede sıcaktı baktım karnımın alt kısmı çok ağrıyor sonra yavaş yavaş eve geldik ama bu seferde oturduğumda sanki kuyruk sokumu yamulmus gibi hissediyorum o kadar ağrıyor ki sabaha kadar ağrı çektim dizime kadr vuruyor ağrısı normaldede böbrek büyümesş var bende ne yapayım bilemedim.zaten doktora giderşm de böyle olan varmı neden sankş bu sefer erken gelecekmiş gibi hissediyorum sürekli sancı ağrı falan var.