Meral_63 prenses34_ kese yuvarlak kız diyim O ZAMAN ama bacak arası net olmayana kadar net değil yani
Zamazingo Meral_63 açıklamaya benden başka kimse tahmin yapmasın yaz o zaman hayatım bende hissettiğimi söyledim 🙂
Kamiy Anneyim20 erkek bence bu arkadasim söyledi kese yuvarlak olursa kız dalgalı olursa erkek benimki dalgaliydi erkek dedi ve öyle çıktı bende herkese öyle tahmin ediyorum cikiyir 😌
Anneyim20 Kamiy Bende öyle düşünüyorum ama Instagram’da ücretli bakan bir sayfa var Ebrar diye kız dedi bı şaşırdım kese tam fasulye toplu bir kese değil 🤔
minimomy_ Meral_63 benim ikinci kızım olucak hayırlısıyla Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊
minimomy_ Kamiy rutin gittiğim bir doktor yok her gidişimde farklı doktora giriyorum ilk bebeğimi de orda doğurdum