33 haftanın içindeyim ama bu haftalara girdiğimden beri özellikle sabahları ve gece uyandığımda falan mide bulantısı yaşamaya başladım Hamileliğimin başında bile çok yoğun yaşamadım ama şimdi zorlamaya başladı nedense Sizlerden bu durumu yaşayan var mı acaba ? Nasıl çözüm buldunuz 🤔