Didoss Selam kızlar, biz Allah’ın izniyle 3 aylık olduk artık doktor cinsiyeti Bebek bize döndüğü halde söylemedi sinir oldum siz ne zaman öğrendiniz?
Duyguxx Didoss 14+2 iken gittim göbek kordonu bacak arasında olduğu için öğrenemedik. 15+3 olunca gidicem tekrar bakalım görebilicez mi 😊
Didoss Hepinizin hayırlı olsun bebişler :) bizim ufaklık ultrasonda bize doğru dönüyor bacakları açık yani doktor hala söylemedi :/
Aysenaz18 12 den beri kac kere kac doktora gittim hic gostermiyor kendini.tek derdim babamiza surpriz. Yapicaktik napicaz bilmiyorum
Songlkaraduman Didoss 15+3 öğrendim canım da kesinim değil mi diye sormadım hiç acaba kesintidir erkek dedi baya uğraştık dönsün diye