caglartrr benimki ağrı felan yoktu aynı şekilde ilk pembe geldi çok açık renk sonra köyü kahverengi ve siyaha döndü ağrı yoktu ama herkes adet oldun dedi ama şuan hicbisey bilmiyorum hamile miyim yoksa adet mi diye normal adet kanamam kırmızı oluyo kanamam olmadan önce kan vermiştim 2 defa 5 gün arayla 1.beta 2.49 çıktı 2.beta 3.40 çıktı varmdır