Blmbyrk Merhaba Bak 28 3 erken gebelik yaptım ama aşırı silik çizgi çıkıyo hayalet gibi ovülasyon testide yaptım oda görselde net pozitif Bir dış gebelik geçirdim tek tüpüm alındı Sizce şuan gebelik varmı varsa bukdar çok silik çıkıp örenen oldumı
Blmbyrk Gokturkmom_ yaşadınızmı böyle birşey daha önce açıkcası gebeliktende yaşadıklarım için lorkuyorum tekrar yaşarım diye 3 teste gözle zor görülen silik olunca iyce korktum