Dilekkuzey benimde 28. Haftamda idrarda enfeksiyon çıkmıştı ama ben doğuruyorum sanmıştım çünkü karnımda kasıklarımda düzenli sancılarım oluyordu... İdrar yollarındaki sorunlar sancı yapabilir demişti ebe... İlaçları kullandığımda geçti şükür ki... Sizin durumunuz dahada sancılı olur kum oldugu için... Korkmayın geçr inşallah enfeksiyon kum vs gibi etkenlerde sancılar yaratıyor çünkü