Alpbusee Bende şurada bekliyim🥺 Ben şöyle anlatayım; İlk doğumum bir anlık sancıyla başladı, takip ettim ve gerçek sancıydı. Devlet hastensine gittim, nstye falan bağladılar, sancım çok yüksek çıktı ve doğumun başlamış dediler 35+2 falandım. Ciğer geliştirici vurdular. Benim sancıdan gözüm hiç bişey görmüyor, hissetmiyim diye uyuyorum. Ertesi gün daha da artınca bebeği alıcaz ama küveze giricek, ya seni, yada bebeği başka hastaneye göndercez dediler. Bende ikimizi aynı yere gönderin dedim. Merkezdeki kadın doğum hastanesini aramışlar küvez ve boş oda varmış. Oraya sevk yazdılar. Hemen arabayla gittik, o sırada eşim askerde ve gelmesi uçakla 1 hafta falan alır. Biz planlı doğum bekliyorduk çünkü. Gittik, orda da yatışım yapıldı. Ciğer geliştiricinin 2.dozunu vurdular ve sancım geçsin diye serumdan sürekli ilaç veriyorlar ama aksine daha da artırıyordu. Dayanılmayacak hale gelince de sezeryanla alın dedim, çünkü normal doğum bekliyorlardı, evrak imzalattılar ve aldılar. Bebeğim küveze gitmişti, bende odama kucağım boş şekilde. Sabahına ebeler beni yürütmeye gelmişlerdi. Sonrada beni çıkarmışlardı sanırım hastaneden, her gün süt götürüyordum, 5,6 gün sonra bebeği normal odaya çıkarıyoruz, gelin dediler ve apar topar gittik. Aldık, çok şükür. 1 günde onunla kalmıştım, emmesinde sorun var mı diye falan. Ertesi günde eşim askerden gelmişti. Hem bebeğime, hem babasına kavuşmuştum. Başka da bişey hatırlamıyorum. Şuan oğlum 4 yaşına giricek ve 26 haftalık hamileyim. Bebeğin doğduktan sonra anneye verilmesi, hastane ortamını bende çok merak ediyorum, aşırı telaşlı ve heyecanlıyım. Çok şükür ki bu doğumumda eşim de yanımda🙏 İnşallah güzel doğumlarımız olur, bebeklerimize sağlıklı kavuşuruz🤲