28+3 den herkese selamlar dunden beri gobek delıgımın iki tık üstünde acıma var yatarken donerken hatta otururkende o acıma devam edıyo sankı baskı varda onun acıması gıbı veya bebek bişey gerdiriyomus gibi bi acıma bu normel mi veya üsüttüm mü ondanmı olur aranızda yaşayanlar varmı ben daha cok bebek pozısyonundan belki dedim ama geceden beri geçmedi