Meralinmucizesi Kızlar 29+2 haftalık hamişim ama gece saat 3 ten sonra yatamiyorum ateş basıyor yüreğim daralıyor bunu nasıl yenebilirim nasıl baş edebilirim artık kafayı yiycem uykunun en güzel yerinde uyanıyorum ne yapiyosamda geri uyuyamiyorum
Hanife5656 Meralinmucizesi merhaba ben 35 haftalık hamileyim ben 5′e kadar yatamıyorum tam uykuya dalacağım sıcaktan uykuya dalamıyorum her gün uyuyamıyorum artık bir an önce doğurmak istiyorum o kadar😔
Mirayy_21 Meralinmucizesi gecenin 4bçuğunda yazıyorum kaşınmaktan uyuyamıyorum ama lavanta yağı rahatlatıyor kollarıma çok az nişey sürüyorum sürünce rahatlama geliyor uyku bastırıyor tavsiye ederim
gorkemakdmr Meralinmucizesi 16+1 deyim bnde öyleyim burun tıkanıklığı sıcak basması ve mide bulantısından uyanıyorum
Ayseguls_baby Anneyim6 18+1 ben de öyleyim 5 den beri ayaktayım 🤷🏻♀️ Allahtan akşamları 11 olmadan uyuya kalıyorum da dinlenmiş oluyorum
Meralinmucizesi Hanife5656 bende aynı durumdayım işte sizana kadar uyanigim gecenin saat ucu dördü sırf yatabilmek için duş alıyorum biraz belki rahatlarda yatarım die
Meralinmucizesi Mirayy_21 deniycem banada kaşıntı basıyor bazen ama her zaman yanma oluyor ellerde ayaklarda
Meralinmucizesi Ayseguls_baby yok cnm işte o bende yok gece saat bir iki uyuyorum daha doğrusu siziyorum 3 dedinmi başlıyor yanma böyle dayak yemişim gibi sızı ne biliyom tuaf bı şekilde
Ayseguls_baby Anneyim6 ben akşamları yürüyüş yapıyorum yoruluyorum sanırım uyuya kalıyorum iyi oluyor bir de gece uyanmasam süper olur
Anneyim6 Ayseguls_baby burda havalar çok sıcak yürüyüş bile yapamıyoruz ki 2 dakika klimayı kapatınca baygınlık geçiriyorum kalbim çarpıyor
Arzu19988 Meralinmucizesi aynen bende 5gubu uyaniyorum zaten ikide uykuya zorla daliyorum hergun iki uc sast uykuyls ayaktayim 34haftalik hamile iki yas kizmla.bi yerdr okumustum Allah bizi bebegimizin dogmasindan sonra uykusuz gecrlere alistiriyor gibi bisey.
Meralinmucizesi Arzu19988 bilmiyorum ama şu anda ruh gibiyim başımın ağrısı dan kafamı kaldıramıyorum uyuyamiyorumda ne yapacak sastim
Eliffbaby Meralinmucizesi ben de 33+5 üm genelde sabaha karşı mutlaka bir kere lavaboya uyanıyorum geri de uyuması bi kaç saatimi alıyor ama sonra uyuyup uykumu alıyorum çok şükür klima sayesinde yoksa o da olmaz bu sıcakta ben de yoruldum valla artık gebelikten
Meralinmucizesi Eliffbaby acile gittim meğer kalp atisim 92 mis tansiyonumda 13 hemen serom bagladilar hiç anlamamisim dikkat edin böyle şeylere ben anlamadim
Ayseguls_baby Anneyim6 istanbulda da havalar çok sıcak akşam 9 dan sonra eşimle çıkıyoruz doktorum yürüyüş yap akşamları dedi çok hareketsiz kalınca kas ağrılarım ve kramplarım oluyor malesef