Cevahir bence uyumu bosver yanina istedigini koy ve hep onu kullan, sen ve cevren onu kullansin. Cocuk da buyuyunce celalettin i secmez, bana ... diyin der. Zaten okul hayatinda da o kullanilir. Sonrasi tamamen onun kontrolunde olurr, bu arada cok manasiz bi israr eşinin ve ailesinin ki, cocuk senin, isim koyma özgurlugun yok, tuhaf insanlar