Merhaba suan 36+4deyim. 35+5de dr bebegin kafasi haftasinda ilerliyor, fakat beli 10 gun geriden geliyor seni takip etcez dedi. 14 gune cikarsa gerilik 37 veya 38. Haftada doguma alcaz dedi. Gebelik sekeri de var ayrica. Bu durumu yasayan annelerimiz oldu mu acaba.