Kelebek671 Şu günlerde Türkiye’nin halı ortada kimse sıcaklık ile baş edemiyor benim merak ettiğim klimasız insanlar nasıl yaşıyorlar, ben salı günü kurulum yaptırıcam ama bir haftadır soğuk suya girip çıkıyorum sıcaktan ağlıyorum ve artık birşey yapamıyorum.