Ggggghghh evet canim biraz zor tabi bu kişiden kişiye göre değişir, ben 4 saat sonra kalkıp yürüdüm hatta hemşireler biz yürüteceğiz kendin yürüme dediler baktım gelen giden yok kendim yürüdüm, yanımda annem vardı beni hep motive etti sağ olsun , başın dönerse karşıya bak dur dinlen falan dedi yavaş yavaş yürüdüm, bir de bebeğin doğuyor onun heyecanıyla çoğu şeyi hissetmiyorsun , sürekli odağın onda oluyor, Rabbim sana da kolaylıklar versin 🌸